czwartek, 12 lutego 2015

Jak zacząć z paidverts

 Informacja: Na screenach czerwonym kolorem zaznaczam opisywane zadania.
Opisane zadanie zajmie Ci ok. 10 minut.

1. Kliknij w ten link: https://www.paidverts.com/ref/trytox
2. Zarejestruj się, ważne by polecającym był "trytox" - oraz zalecam podać prawdziwą datę urodzenia (bez niej można nie wypłacić zarobionych pieniędzy).

2. Klikamy (można zmienić język na PL) na:
- STRONA UŻYTKOWNIKA a następnie
- Płatne Reklamy 


3. Klikamy w pierwszą z reklam

4. Klikamy w 3 ikonki "kopiowania" (zaznaczone na screenie) a następnie kliknij "Przejdź do strony reklamodawcy"

5. Należy odczekać 30 sekund (w tym czasie przepisać kod zabezpieczający) a następnie kliknąć "Potwierdź". Następnie możemy już zamknąć to okno.


6. Należy wyklikać wszystkie ok. 16 reklam (punkty od 3 do 5 tej instrukcji). Następnie pojawi na tej stronie pojawi się przycisk "Uzyskaj pakiet mikro reklam" należy go kliknąć.

7. Pojawi się kilkanaście reklam już płatnych. Posortuj je wg. wartości i kliknij i obejrzyj tą o największej wartości (tak samo jak opisane w punktach 3-5 tej instrukcji).



Po obejrzeniu min. 1 płatnej reklamy z mini pakietu zadanie jest uznane za wykonane - czyli wykonanie punktów od 1 do 7 z tej instrukcji. Podeślij mi teraz screen z podstrony z reklamami - by pokazać, że wykliałeś reklamy i podaj mi swój login (zweryfikuję czy taka osoba faktycznie jest zarejestrowana z mojego polecenia i czy zarobiła jakiekolwiek pieniądze.)


Teraz możesz oglądać reklamy dalej i zarabiać - bardzo łatwo sprawić by reklamy w niedalekiej przyszłości miały taką wartość jak poniżej - są to moje realne reklamy które dostaje prawie codziennie. Ale to już od Ciebie zależy czy będziesz w tym programie uczestniczył (więcej szczegółów o tym programie znajdziesz: http://paidvertspl.blogspot.com/2015/02/rejestracja-w-paidverts.html ).


-------------------------------------------------------------------------------------------

AKTUALIZACJA 03.04.2015 - Co aktualnie używam i polecam? Czyli nowy program w który inwestujemy !

http://zarabianie-internety.blogspot.com/2016/01/merchant-shares-moja-opinia.html

 Przeczytaj więcej:

http://zarabianie-internety.blogspot.com/2016/01/merchant-shares-moja-opinia.html

-------------------------------------------------------------------------------------------

AKTUALIZACJA 23.09.2016. Nowy rewelacyjny system w którym możesz nic nie robić a pieniądze codziennie będą wpływać na Twoje konto !

 

Szczegóły:

http://empire-advertisement.blogspot.com/2016/09/empireadvertisement-start-wrzesien-2016.html



7 komentarzy:

  1. Dobry artykuł.
    Pozdrawiam i zapraszam na forum o zarabianiu http://zarabiak.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam problem. Założyłem konto na paidverts i aktualnie mam 60406 BAP co oznacza, że jestem w 4 grupie. Jednak nie przychodzą mi żadne płatne reklamy tylko te z punktami BAP. Co mam zrobić, żeby zaczęły przychodzić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bedac w 4 grupie zostaly zabrane mi wszystkie pkt Bap i zaczynam od 0:/ ilona27.07@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. SuperPayMe is an high paying get-paid-to website.

    OdpowiedzUsuń
  5. The top facts about Clixsense's Get Paid To Click Program:
    1. Up to $0.02/click.
    2. 5 seconds starting timer.
    3. Reclick every 24 hours.

    OdpowiedzUsuń
  6. QUANTUM BINARY SIGNALS

    Get professional trading signals delivered to your cell phone daily.

    Start following our signals today and make up to 270% a day.

    OdpowiedzUsuń
  7. Want to join additional affiliate programs?
    Visit this affiliate directory to get the ultimate list of affiliate networks.

    OdpowiedzUsuń